Неделя, Август 01, 2021
Последвайте ни
Норвежки учени: Съсиреците след ваксинация с „АстраЗенека“ са имунен отговор на организма

Норвежки медици твърдят, че са открили причината за появата на странични ефекти след ваксиниране с „АстраЗенека“, съобщава местният вестник „Верденс Ганг”. Става въпрос за силен имунен отговор, предизвикан от ваксината. Така обобщава изследването им проф. Пол Андре Холм в интервю за изданието.


Група медици от болница "Риксхоспиталет" под ръководството на Холм са работили усилено, за да разберат защо трима здравни работници на възраст под 50 години са приети с големи кръвни съсиреци след ваксиниране с препарата на „АстраЗенека“.

„Нашата теория , че става въпрос за силен имунен отговор, който с голяма вероятност е предизвикан вследствие на ваксинацията, е потвърдена. Открихме специфични антитела у тромбоцитите, които показват картина, позната от други области на медицината и предизвикана от конкретни медикаменти”, каза проф.
Холм.
„Нищо друго, освен ваксината, не може да обясни появата на този имунен отговор, тъй като става въпрос за специфични антитела“, допълва Холм.

АБОНАМЕНТ ЗА НАШИЯ СЕДМИЧЕН БЮЛЕТИН

Ваксинирахте ли се?
Въвеждане на коментар... Коментарите ще се опреснят след 00:00.

Бъдете първият коментирал тази статия.

Кажете нещо тук...
отсъства символ.
Вие сте гост ( Регистрация ? )
или изпратете като гост

Log in or Sign up